Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهشام نصر الله, بن غدير-
dc.contributor.authorعثمان, بن الزين-
dc.date.accessioned2025-11-02T08:48:40Z-
dc.date.available2025-11-02T08:48:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10080-
dc.publisherجامعة غرداية - كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالعلامة التجاريةEN_en
dc.subjectسلوك المستهلكEN_en
dc.subjectقرار الشراءEN_en
dc.subjectولاء الزبونEN_en
dc.titleالعلامة التجارية ودورها في تحقيق ولاء المستهلك دراسة حالة مؤسسة لافارج _الجزائرEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage economie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
العلامة التجارية ودورها في تحقيق ولاء المستهلك.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.