Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10080
Title: العلامة التجارية ودورها في تحقيق ولاء المستهلك دراسة حالة مؤسسة لافارج _الجزائر
Authors: هشام نصر الله, بن غدير
عثمان, بن الزين
Keywords: العلامة التجارية
سلوك المستهلك
قرار الشراء
ولاء الزبون
Issue Date: 2025
Publisher: جامعة غرداية - كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسيير
URI: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10080
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage economie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
العلامة التجارية ودورها في تحقيق ولاء المستهلك.pdf3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.