Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسفيان, بابو-
dc.date.accessioned2025-11-02T13:31:34Z-
dc.date.available2025-11-02T13:31:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10088-
dc.publisherجامعة غرداية - كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالخدمات الإلكترونيةEN_en
dc.subjectجودة الخدمات الإلكترونيةEN_en
dc.titleقياس جودة الخدمات الجامعيةبإستعمال المنطق الضبابي دراسة حالة جامعة غردايةEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Master Economie



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.