Skip navigation
DSpace logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Language
    • العربية
    • English
  • Sign on to:
    • My DSpace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile

Ghardaia University

visit site
DSpace logo

  1. Ghardaia University
  2. Faculty of Economics, Commercial Sciences and Management Sciences

Mémoires de Master Economie Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1481 to 1484 of 1484
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2014تأثير العلامة التجارية على القرار الشرائي للمستهلك النهائيبوزيد, سمية; بوزيد, سمية
2014بعض عناصر المزيج التسويقي في المؤسسات المصرفيةالإسلامية دراسة حالة مصرف البركة لوالية غرداية وكالتيعزوزة, فاطمة زهرة
2014دور نظام معلومات تسويق الخدمات الفندقية في تعزيز رضا الزبون دراسة ميدانية بفندق صبري بوالية عنابةريغي, سارة
2014دور البيئة التسويقية وأدوات التحليل الإستراتيجي في المؤسسة الاقتصاديةقرادة, بشير
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1481 to 1484 of 1484
< previous 

Discover

Author
  • 3 أسماء, بن ساحة
  • 3 جمال, حمدي
  • 3 زوليخة, حساني
  • 3 محمد, قزيز
  • 2 أحمد, حجاج
  • 2 أحمد, هلوب
  • 2 أميرة, برغايد
  • 2 إلياس, عمير
  • 2 الشيخة, عبد الحاكم
  • 2 العربي, بكاي
  • . next >
Subject
  • 41 محافظ الحسابات
  • 30 الأداء
  • 26 أداء العاملين
  • 26 قوائم المالية
  • 22 الأداء المالي
  • 22 التدقيق الداخلي
  • 21 أداء المالي
  • 21 الميزة التنافسية
  • 20 الرقابة
  • 20 القوائم المالية
  • . next >
Date issued
  • 889 2020 - 2025
  • 593 2012 - 2019
Has File(s)
  • 1484 true
Theme by Logo CINECA

DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback